Hét complete alles-in-1 platform gecreëerd voor vastgoed professionals

Om het beheer van uw gebouwen makkelijker en efficiënter te kunnen organiseren, heeft LOEK! De Self Managing Building Toolkit ontwikkeld, bestaande uit een aantal slimme oplossingen.

Wij zijn van mening dat u betere software verdient

Bij LOEK! Zijn we van mening dat u uw  gebouw op een slimmer en efficiënter manier kan beheren. Wij zijn van mening dat u betere software verdient – software die klaar is voor gebruik, gebruiksvriendelijk is en minimale aanpassingen vereist. Al onze diensten maken deze belofte waar.

LOEK! Verbindt alle partijen op ÉÉN digitaal platform

LOEK! Verbindt alle partijen (makelaar, eigenaar, huurder, advocaat, aannemer, bank, taxateur) die te maken hebben met een gebouw op  één digitaal platform.

Met LOEKonline werk je voortaan veel slimmer en makkelijker samen. Je slaat alle informatie over je gebouw centraal op in een digitaal gebouwendossier

SMB voor het MKB en middelgrote ondernemingen

SMB Software die gebruiksvriendelijk is, betekent niet noodzakelijk dat deze alleen voor kleine organisaties is bedoeld. Grote bedrijven gebruiken LOEK! Platform juist omdat het tijd bespaart. Hoe eenvoudiger we dingen maken, hoe meer waarde onze klanten krijgen.

Waarom LOEK!? 

Wij hebben uitstekende voorwaarden en de beste service voor een goede prijs. Alles omtrent uw gebouw beheert u digitaal. 

Web & Mobile access 

Beheer uw gebouw altijd en overal – op het werk, thuis of onderweg!

Met LOEK! werk je voortaan veel slimmer en makkelijker samen

 

LOEK! verbindt namelijk alle partijen die te maken hebben met een gebouw op een digitaal platform.  

In een paar stappen aan de slag met LOEK!

Perfect for on-the-go landlords & property professionals.

Document Management

  • Externe partijen hebben documentatie nodig
  • Eigenaar/Vastgoed beheer levert documentatie vanuit een beveiligde omgeving

Opstellen Huurcontract

  • Eigenaar stelt contract op huurder accepteert en tekent

Onderhoud

  • Huurder maakt een supportticket aan.
  • Facilair manager bekijkt het en stuurt het naar de juist leverancier.
  • Leverancier gaat langs en repareert het probleem
  • Factuur wordt aangemaakt.

Opstellen Onderhoudscontracten

  • Leverancier stelt contract op
  • Vastgoedbeheerder checkt en tekent
  • Vastgoedbeheerder voegt alle randvoorwaarden toe aan Loek! en geeft leverancier toegang tot systeem
Aanmelden nieuwsbrief

LOEK!| © 2024 LOEK!. Alle rechten voorbehouden