Waarom LOEK!?

Wij vinden dat gebouwenbeheer slimmer kan. Veel slimmer. Door uw eigen online community te creëren en mensen en assets digitaal te verbinden en slimme oplossingen van LOEK. te gebruiken, bespaar je veel tijd en geld.

Online community - LOEK!
Slimme contracten - smart contracts - LOEK!
koppelen met API’s - connecting with APIs - LOEK!

Geef huurders uw ‘eigen’ service portal

Registreert u ook nog steeds zelf alle meldingen, die door huurders telefonisch of per mail worden doorgegeven? Met de LOEK. Service Portal Manager geeft u al uw huurders toegang tot een ‘eigen’ Service Portal en Service App, waarmee ze makkelijk meldingen zelf kunnen aanmaken

Waarom is dat handig?

Als u huurders zelf klachten en storingen laat melden met de Service Portal of de Service app, dan kunnen ze zelf bepalen op welk tijdstip zij dat doen en zijn ze niet afhankelijk van de openingstijden van uw servicedesk. Automatisch komen deze meldingen in de LOEK. Ticket Manager en u ontvangt bij elke nieuwe melding een email-notificatie. Zo bespaart u veel tijd en geld en verhoogt u de tevredenheid van de huurder.

 

Wat moet je daarvoor doen?
Je maakt een gratis account aan bij LOEK. Daarna activeert u via Mijn applicaties -> Slimme oplossingen de LOEK. Service Portal Manager en maakt u zelf uw ‘eigen’ Service Portals aan met uw eigen logo. Bij het verstrekken van toegang tot de Service Portal krijgt de huurder ook toegang tot de Service App.

Ja, ik wil een gratis account aanmaken
LOEK!