Waarom LOEK!?

Wij vinden dat gebouwenbeheer slimmer kan. Veel slimmer. Door uw eigen online community te creëren en mensen en assets digitaal te verbinden en slimme oplossingen van LOEK. te gebruiken, bespaar je veel tijd en geld.
Geef huurders uw ‘eigen’ service portal
Registreert u ook nog steeds zelf alle meldingen, die door huurders telefonisch of per mail worden doorgegeven? Met de LOEK. Service Portal Manager geeft u al uw huurders toegang tot een ‘eigen’ Service Portal en Service App, waarmee ze makkelijk meldingen zelf kunnen aanmaken

Waarom is dat handig?

Als u huurders zelf klachten en storingen laat melden met de Service Portal of de Service app, dan kunnen ze zelf bepalen op welk tijdstip zij dat doen en zijn ze niet afhankelijk van de openingstijden van uw servicedesk. Automatisch komen deze meldingen in de LOEK. Ticket Manager en u ontvangt bij elke nieuwe melding een email-notificatie. Zo bespaart u veel tijd en geld en verhoogt u de tevredenheid van de huurder.

Wat moet je daarvoor doen?

Je maakt een gratis account aan bij LOEK. Daarna activeert u via Mijn applicaties -> Slimme oplossingen de LOEK. Service Portal Manager en maakt u zelf uw ‘eigen’ Service Portals aan met uw eigen logo. Bij het verstrekken van toegang tot de Service Portal krijgt de huurder ook toegang tot de Service App.

Wat heb je hier nu aan?

De medewerker handelt zijn werkbon administratie direct op locatie af en alle informatie wordt automatisch geladen in de Ticket Manager en vormt direct de basis voor de factuurspecificatie. Als de medewerker de werkzaamheden technisch gereed meldt dan weet u dat ook. Foto’s van de uitgevoerde werkzaamheden dragen bij aan het verduidelijken wat is uitgevoerd. Het overtypen van papieren werkbonnen behoort tot het verleden.

Aanmelden nieuwsbrief

Algemene voorwaarden
Privacyverklaring

LOEK!| © 2021 LOEK!. Alle rechten voorbehouden