Basis
100
  • 10 Tickets
  • 10 Medewerkers
  • 10 Huurders
  • 100 Documenten
  • Extra ticket, medewerker of huurder: €1
  • Aanvullende documenten: €0,10
Plus
250
  • Onbeperkt Tickets
  • Onbeperkt aantal medewerkers
  • Onbeperkt aantal huurders
  • 250 Documenten
  • Aanvullende documenten: €0,10

Tot medewerkers behoren zowel directe gebruikers van het bedrijf als derden (contractanten /leveranciers) die namens het bedrijf toegang hebben.Op basis van onze algemene voorwaarden mogen de gebruikersaccounts niet gedeeld worden en wij behouden ons het recht voor dit te traceren, te controleren en om de facturen te corrigeren.

De opslag van documenten is gebaseerd op het aantal documenten, niet op de grootte van het document. Op basis van onze algemene voorwaarden behouden wij ons het recht voor om dit te traceren en te controleren op eerlijk gebruik of op misbruik en indien nodig een ander prijsmodel toe te passen.

Sluit ik een contract voor een termijn af?

Nee, je kan het contract op ieder moment opzeggen.

Wanneer kan ik een factuur verwachten?

Er wordt aan het einde van de maand gefactureerd. Dit zorgt ervoor dat jouw gebruik gedurende de hele maand correct wordt berekend.

Heb ik toegang tot alle functies?

Ja, je hebt toegang tot alle bestaande functies van het platform. Dit omvat: white label portal, mobiele apps, cloud web app en api toegang. Daarnaast werken wij voortdurend aan nieuwe functies en bugfixes. Ook daar profiteert je direct van.

Krijg ik korting?

Alleen wanneer je via onze partners of resellers ons product aankoopt is er een mogelijkheid op korting, je mag daarvoor contact opnemen met onze partners.

Ik was al klant en hoefde eerder niet te betalen, hoe kan dit?

Ja dat klopt. Voor januari 2021 waren er klanten met speciale aanbiedingen, abonnementen of kortingen. Dit bleek niet schaalbaar te zijn en maakte het bovendien complex het platform te ondersteunen.

Samen met alle bestaande klanten werken wij op een transparante manier aan de overgang naar onze nieuwe werkwijze en service.